Regulamin i warunki zwrotów

Reklamacje

Ups! Coś poszło nie tak i otrzymałaś produkt, który posiada wadę? Nie martw się! Masz możliwość reklamacji – niezwłocznie skontaktuj się z nami, jednak nie później niż po 24 godzinach a my zlecimy odbiór paczki.

Aby dokonać reklamacji należy odesłać produkt na adres: ul. Bernardyńska 16B/U3, 02-904 Warszawa

wraz z wypełnionym formularzem reklamacji i potwierdzeniem zakupu, które otrzymałeś w przesyłce.

Niezależnie czy wysyłasz zwrot czy reklamacje, pamiętaj proszę o podstawowych zasadach:

1. Dobrze zapakuj i zabezpiecz każdy zwracany produkt, sety powinny posiadać wszystkie metki.

2. Reklamowany produkt powinien być czysty.

3. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na taki sam, pełnowartościowy produkt, a jeśli będzie to niemożliwe, zwrócimy Ci jego koszt.

4. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, zwrócimy Ci równowartość najtańszego kosztu wysyłki dostępnego na naszej stronie.

5. Zwrot środków zostanie na wskazany numer konta bankowego.

6. Nie przyjmujemy zwrotów wysyłanych za pobraniem oraz wysłanych do paczkomatu.

Pobierz formularz reklamacyjny
Zwroty

Kupiłaś, przymierzyłaś i okazało się, że rozmiar lub fason Ci nie odpowiada? Nie martw się! Masz 14 dni na zwrot zakupionego towaru. Zwrot środków nastąpi niezwłocznie – nie później niż 14 dni od otrzymania zwrotu zakupionego towaru.

Aby dokonać zwrotu należy odesłać nienoszony produkt wraz ze wszystkimi metkami

na adres: ul. Bernardyńska 16B/U3,02-904 Warszawa

Do zwrotu należy dołączyć wypełnionym formularz zwrotu i potwierdzenie zakupu, które otrzymałeś w przesyłce.

Niezależnie czy wysyłasz zwrot czy reklamacje, pamiętaj proszę o podstawowych zasadach:

1. Dobrze zapakuj i zabezpiecz każdy zwracany produkt, sety powinny posiadać wszystkie metki.

2. Reklamowany produkt powinien być czysty.

3. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na taki sam, pełnowartościowy produkt, a jeśli będzie to niemożliwe, zwrócimy Ci jego koszt.

4. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, zwrócimy Ci równowartość najtańszego kosztu wysyłki dostępnego na naszej stronie.

5. Zwrot środków zostanie na wskazany numer konta bankowego.

6. Nie przyjmujemy zwrotów wysyłanych za pobraniem oraz wysłanych do paczkomatu.

Pobierz formularz zwrotu
Shopping Cart
Scroll to Top